ΔΡΑΣΕΙΣ

Τα σημαντικότερα προβλήματα Mουσικής Αγωγής 2016 2017 (και διαχρονικά)

Σχολικό τραγούδι_ένα μέσο_ένα εργαλείο

 

Συνοπτικά στοιχεία προγράμματος ΙΣΜΟΧ

 

Συνεργασία Σχολικού Συμβούλου με φορείς και σωματεία

Συγχαρητήρια Καλλιτεχνικής επιτροπής για ημέρα Σχολικής Μουσικής_3_2_2016

Σήμερα γιορτάζει η Μουσική 2018

Σημειώσεις Περικλή για Δημιουργικές Εργασίες _8_9_2017

Πρόταση θέσπισης Ημέρας Σχολικής Μουσικής

Προτάσεις προς ΠΕΣΣ και Υπουργείο για εξέλιξη θεσμού Σχ. Συμβούλου_Οκτώβριος 2017

Προτάσεις και παρατηρήσεις για θέματα Μουσικής Αγωγής_Νοέμβριος 2014

Προτάσεις για το έτος Σαμάρα 2017

 

Ποιηματουργήματα για Φεβρουάριο – Μάρτιο_2018

 

Όπου ακούς Μουσική_Συνέδριο Πάτρας 2015

Οδηγίες σε θέματα οργάνωσης Σχολικών εορτών και επετείων

Οδηγίες και ενημέρωση εκπαιδευτικών Μουσικής_Νοέμβριος 2017

 

Νίκος Ορδουλίδης_Ετεροτοπίες πιάνου_Μάιος 2018

Μουσική Δημοτικού Γυμνασίου σε δομές υποδοχής εκπαίδευσης προσφύγων

 

Μοριοδότηση προσόντων – σπουδών Μουσικής μη Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων από ΚΕΜΣ

 

Μάθε παιδί μου όργανο!

ΚΕΜΦΑ στην Κέρκυρα Ιανουάριος 2018

Καθήκοντα εκπαιδευτικών Μουσικής σε Σχολικές γιορτές

Ιστοσελίδες μουσικής πληροφόρησης

Η σημασία του χορωδιακού τραγουδιού στην παιδική ηλικία

Η δημιουργικότητα στο σχολείο

Εναλλακτική διδασκαλία του τραγουδιού

Διοργάνωση μαθητικής χορωδίας

Γιατί μας αρέσει η Μουσική 1

Γιατί μας αρέσει η Μουσική 2

ΑΦΙΣΑ ΙΣΜΟΧ 2017 – 18

Απάντηση ΚΕΜΣ σε θέματα από κ. Παπαδόπουλο για Μουσικά Σχολεία

 

Απάντηση Διεύθυνσης Σπουδών & Καλλιτεχνικής επιτροπής σε θέματα ΠΕ 16

 

Αξιολόγηση μαθητή _Κασιμάτη Κατερίνα

 

Ανανέωση έμψυχου χορωδιακού δυναμικού σήμερα

 

Αναθέσεις μαθημάτων ειδικοτήτων 2017-2018

Ακουστική αντίληψη εμβρύων

 

Μοιράσου το
© Περικλής Παπαδόπουλος